سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن کس که بی دانش دست به کاری زند، بیش از آنکه اصلاح کند تباه می سازد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

هیئت آستان مقدس امامزاده عبد الله بن موسی الکاظم شهربافق


مراسم یادبودی به مناسبت درگذشت نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد حاج شیخ محمد علی صدوقی در حسینیه امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق بمناسبت ارتحال عالم فقید و یکی از خدمتگزاران صادق به دین مبین و مدافعین از حریم مقدس امامت و ولایت و ارادتمندان بی حدّ و مرز امیرالمؤمنین و صدیقه کبری فاطمه الزهراء سلام الله علیها حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدعلی صدوقی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم یزد، مجلس ختمی از طرف دفتر امام جمعه محترم بافق و امور فرهنگی امامزاده عبدالله (ع) بافق صبح پنج شنبه در حسینیه امامزاده عبدالله با حضور مردم ولائی شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور روحانیون استان یزد و شهرستان بافق ،مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد، امام جمعه بافق،فرماندار بافق ،مدیر عامل شرکت سنگ اهن مرکزی ،نیروهای نظامی وانتظامی ،روساء وکارکنان ادارات ونهاد های شهرستان و خیل عظیم مردم ولایتمدار شهرستان بافق حضور داشتند.،حجت السلام والمسلمین موسوی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان یزد به ایراد سخنرانی در مورد امام جمعه فقید یزد پرداختند.



پایگاه خبری هیات ::: پنج شنبه 90/4/16::: ساعت 6:48 عصر


در آستانه اعیاد شعبانیه غبارروبی حرم مطهر حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع)  بافق

در آستانه سالروز میلاد حضرت امام حسین (ع) ،حضرت ابولفضل عباس (ع) و امام سجاد (ع) ضریح مطهر حضرت عبدالله بن موسی الکاظم  (ع) شهرستان بافق غبارروبی و عطر افشانی شد  .

در این مراسم که روز دوشنبه 13 تیرماه 1390همراه با عطر  معنویت و اخلاص برگزار شد، نماینده دفتر امام جمعه بافق ،نمایندگان اوقاف و امامزاده عبدالله (ع) و خادمان افتخاری حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) حضور داشتند  . 

در این آیین که پس از خوانده شدن دعای اذن دخول آغاز شد، خادمان افتخاری آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) اقدام به جمع آوری نذورات و زدودن غبار از ضریح این فرزند بلافصل حضرت امام موسی کاظم(ع) کردند

در این مراسم که با اجرای آداب زیارت همراه بود، همچنین بخش های داخلی ضریح و دیواره های اطراف بقعه متبرکه، با گلاب ناب شستشو داده شد

مدیر داخلی آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) با اشاره به برگزاری آیین غبارروبی این حرم مطهر بصورت ماهانه، اظهار داشت: در این آیین بیش از 120 میلیون ریال از نذورات یک ماهه اخیر زایران از داخل ضریح امامزاده جمع آوری شد وبحساب آستان نزد بانک ملت بافق واریز گردید وی افرود که این نذورات و هدایا در امور فرهنگی، عمرانی و خدماتی آستان مقدس هزینه می شود. 

"اصغر فتاحی گفت: بخش اعظم درآمد استان حضرت عبدالله بن موسی الکاظم(ع) از محل نذورات و هدایای مردمی تامین می شود که این نشان دهنده عمق ارادت و توجه به این حرم مطهر است

یادآور می شود آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم (ع) از فرزندان بزرگوار امام موسی کاظم (ع) و بردار امام رضا (ع) می باشد و بقعه این مکان شریف در مرکز شهرستان بافق در فاصله 120 کیلومتری از مرکز استان یزد واقع گردیده است.



پایگاه خبری هیات ::: سه شنبه 90/4/14::: ساعت 10:22 صبح


مدیر داخلی امامزاده عبدالله (ع) بافق، 11 تیرماه از آغاز طرح نشاط معنوی در جوار آستان مقدس این امامزاده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، «اصغر فتاحی» مدیر داخلی آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله(ع) بافق در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح نشاط معنوی در جوار امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم(ع) بافق که 11 تیرماه در سالن اجتماعات آستان مقدس و با حضور دانش‌آموزان و قرآن‌آموزان برگزار شد، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای تبدیل اماکن متبرکه به اماکن فرهنگی اظهار کرد: کلاس‌های طرح نشاط معنوی نیز در راستای تحقق بخشیدن به رهنمودهای معظم له در امامزاده‌ها اجرا می‌شود و نقش سازنده‌ای در به‌کارگیری فرامین و دستورالعمل‌های قرآن خواهد داشت.

مدیر داخلی امامزاده عبدالله(ع) بافق، امامزاده‌ها و اماکن متبرکه را بهترین مکان برای تقویت باورهای دینی جوانان و نوجوانان دانست و خاطرنشان کرد: در فصل تابستان از فضای اماکن متبرکه در جهت ترویج باروهای دینی نسل جوان جامعه استفاده خواهد شد.

وی اهداف برگزاری طرح نشاط معنوی را، ایفای نقش فعال در جهت قطب فرهنگی بقاع متبرکه، بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان، تقویت بنیه‌های اعتقادی و مذهبی قشر نوجوان و جوان با استفاده از فضای معنوی امامزادگان، ترویج اندیشه‌های ناب حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تبلیغ و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی امامزادگان و بقاع متبرکه دانست.

اصغر فتاحی گفت: در این طرح بیش از 120 نقر از دانش آموزان در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی، متوسطه ثبت‌نام کرده‌اند که با همکاری بیش از پنج نفر از مربیان این طرح تا اواخر شهریور ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: کلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، مفاهیم قرآنی، روابط اجتماعی، آداب اسلامی و اخلاقی، کلاس‌های هنری اعم از نقاشی و خطاطی و کلاس‌های ورزشی و اردوهای تفریحی به همراه فعالیت‌‌های فرهنگی و هنری در مدت اجرای این طرح برگزار می ‌شود.



پایگاه خبری هیات ::: سه شنبه 90/4/14::: ساعت 8:32 صبح


انا لله و انا الیه راجعون

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی صدوقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به دیدار معبود شتافت

درگذشت نا بهنگام نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه یزد را به پیشگاه مقام معظم رهبری ،خانواده محترم ایشان وعموم مردم استان یزد تسلیت عرض می نماید.

امور فرهنگی امامزاده عبدالله (ع)بافق



پایگاه خبری هیات ::: شنبه 90/4/11::: ساعت 9:53 صبح


آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق در خجسته سالروز عید مبعث غرق در نور وشادی وشعف بود. شیفتگان وعاشقان پیامبر اعظم واهل البیت حضرت رسول ا.. با حضور در حرم مطهر حضرت عبدا..بن موسی الکاظم (ع) این روز باسعادت را گرامی داشتند.

به گزارش امور فرهنگی امامزاده عبدالله (ع) بافق ، بمناسب شب عید مبعث مراسم جشن و مولودی خوانی شامگاه چهارشنبه 8 تیرماه 1390 همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء از طرف آستان مقدس حضرت امامزاده عبدا.. (ع) بافق در صحن مطهر آن آستان برگزار گردید. در این مراسم که با حضور  مردم ولایت مدار شهرستان بافق وزائرین ومجاورین حرم مطهر امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم (ع) بود . ذاکرین ومداحان اهل البیت به مولودخوانی پرداختند.

همچنین بمناسبت روز عید سعید مبعث مراسم جشنی صبح روز پنج شنبه نهم تیرماه در حسنیه امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید.در این مراسم روحانیون شهرستان بافق به ایراد سخنرانی در باره واقعه مبعث پرداختند.مولود خوانی مداحان اهل البیت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

یادآور می شود آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم (ع) از فرزندان بزرگوار امام موسی کاظم (ع) و بردار امام رضا (ع) می باشد و بقعه این مکان شریف در مرکز شهرستان بافق در فاصله 120 کیلومتری از مرکز استان یزد واقع گردیده است.

عید مبعث در جوار امامزاده عبدالله (ع) بافق

لینک خبر در یزد فردا

http://www.yazdfarda.com/news/35425.html



پایگاه خبری هیات ::: پنج شنبه 90/4/9::: ساعت 12:23 عصر


بمناسبت شهادت امام موسی کاظم مراسم مذهبی طبخ آش در جوار امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید.

همزمان با سالروزشهادت جانگدازهفتمین اختر تابناک آسمان امامت وولایت حضرت امام موسی کاظم (ع)، مراسم سنتی مذهبی طبخ آش در جوار امامزاده عبدا... بن موسی بن جعفر (ع) بافق  در روز دوشنبه مورخ 6/4/1390برگزارشد. در این آئین معنوی که همه ساله در همین ایام برگزار می شود بیش از 35 دیگ آش نذری طبخ و بین عزاداران توزیع شد. دراین مراسم روحانی عزادارن با حرکتی نمادین ضمن طواف و عرض تسلیت به ساحت مقدس امامزاده عبدا... بافق ، دررثای باب الحوائج امام موسی کاظم (ع) به نوحه خوانی وسینه زنی پرداخته ومرثیه سرایی کردند . همچنین در پایان مراسم عزاداری ،به رسم تبرک شرکت کنندگان در مراسم ،شام را میهمان سفره حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق بودند.

لازم به ذکر آست آش طبخ شده در صبح روز شهادت حضرت موسی الکاظم (ع) در بین مردم شهرستان بافق پخش و توزیع گردید.

یادآور می شود آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم (ع) از فرزندان بزرگوار امام موسی کاظم (ع) و بردار امام رضا (ع) می باشد و بقعه این مکان شریف در مرکز شهرستان بافق در فاصله 120 کیلومتری از مرکز استان یزد واقع گردیده است.



پایگاه خبری هیات ::: سه شنبه 90/4/7::: ساعت 6:40 عصر


مراسم سی‌امین سالگرد شهدای هفتم تیر در بافق با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری ، جمعی از مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم در حسینیه امامزاده عبدا...(ع) برگزار شد .

حجت الاسلام شاکری ضمن تبریک هفته قوه قضائیه یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش را گرامی داشت و در مظلومیت آیت اله بهشتی گفت: شهید بهشتی تا زمانی که زنده بود کار خود را انجام داد و هیچ وقت عقب ننشست .

وی گفت:ملت ایران در طول 11سال بعد از پیروزی انقلاب با پایداری و وفاداری به امام راحل و در طول 22سال بعد از رحلت اما با حرکت در خط ولایت فقیه و حفظ وحدت ثابت کرده که پیرو ولایت است و هیچ گاه از ارزشهای انقلاب اسلامی کوتاه نمی آید.

نماینده ولی فقیه در سپاه بافق افزود : فاجعه تروریستی هفتم تیر از یکسو به سبب شخصیت ارزنده شهدای آن و هدف مقدسشان که همانا اعتلای نظام قدس جمهوری اسلامی بود و نیز به تصویر کشیدن عمق دشمنی دشمنان دین و ملت به عنوان یک قطعه مهم از تاریخ انقلاب اسلامی خواند و خواستار حفظ و انتقال به آیندگان شد.

به گفته شاکری شهید بهشتی در درک و تبیین حقایق دین و معارف عترت گام‌های بلندی برداشت و منزلت علمی، فقهی و فلسفی او مورد احترام شخصیت‌های برجسته و طراز اول دنیای فقاهت و حکمت بود.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی، انقلاب اسلامی را انقلاب ارزش‌ها می‌دانست، عنوان کرد: این شهید تنها هدفش حفظ ارزش‌ها بود.

در  این مراسم مداحان وذاکرین اهل البیت در مدح شهادت امام موسی کاظم (ع)و همچنین شهید بهشتی به مدیحه سرایی پرداختند.



پایگاه خبری هیات ::: سه شنبه 90/4/7::: ساعت 6:24 عصر


امور فرهنگی امامزاده عبدا.. (ع) بافق و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق با هدف ایجاد انگیزه در بین افراد ودر جهت تقویت بنیه اعتقادی و مذهبی وبه منظور ایجاد انس و آشنائی با معارف قرآن واهل البیت (ع) و ایجاد رقابت سالم و شناسائی نخبگان و فعالان در عرصه اذان اقدام به برگزاری مسابقه اذان در مقطع شهرستان بافق می نماید

شرایط:

1:مسابقات اذان ویژه برادران در دو مقطع زیر 16 سال (شکوفه) و بالای 16 سال برگزار می گردد.

2:نفرات برتر به مسابقات استانی که در تاریخ جمعه 17/4/90 در آستان مقدس حضرت امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار می گردد اعزام می گردند

زمان ومکان مسابقه:

چهارشنبه 15 تیرماه 1390

حسینیه امامزاده عبدا..(ع) بافق

نحوه ثبت نام:

علاقمندان در شرکت در مسابقه می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 14/4/1390 جهت ثبت نام به کتابخانه و یا دفترامور فرهنگی امامزاده عبدا.. (ع) بافق و یا اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق مراجعه نمایند

تلفن های تماس:

03524223560-4222425-4224701



پایگاه خبری هیات ::: یکشنبه 90/4/5::: ساعت 6:23 عصر


احتراماً بدینوسیله به اطلاع می رساند جهت آگاهی از اخبار مراسم فرهنگی،مذهبی آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق و همچنین دریافت پیامک در مناسبت های مختلف می توانید با ارسال نام ونام خانوادگی خود به شماره پیام کوتاه 30008996 امور فرهنگی امامزاده عبدالله (ع) بافق بدون هیچ گونه هزینه ای اخبار را بر روی گوشی خود دریافت نمائید.

نظرات،پیشنهادات،انتقادات

با سامانه پیام کوتاه

30008996



پایگاه خبری هیات ::: پنج شنبه 90/4/2::: ساعت 1:10 عصر

<      1   2      

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 78
بازدید دیروز: 104
کل بازدید :256519
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
پایگاه خبری هیات
این سید جلیل زآل پیمبر است نوردو دیده موسی بن جعفر است وبلاگ خبری و فرهنگی و مذهبی هیئت عزاداران آستان مقدس امامزاده عبد الله بن موسی الکاظم (ع) شهرستان بافق امامزاده عبدالله از فرزندان بزگوار امام موسی کاظم (ع) می باشند ایشان در روز 12 ربیع الاول سال 142 ه.ق در مدینه بدنیا آمدند و در چهارم ماه رجب تنها بعد از128 روز از شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به دست عوامل عباسیان به شهادت رسیدند و مدفن ایشان در مرکز شهرستان بافق در استان یزد واقع گردیده است. و لذا به دلیل عرض ارادت به ساحت این امامزاده واجب التعظیم هیئت عزاداران آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق در سال 1375 راه اندازی گردید تماس با هیئت عزاداران آستان مقدس: سامانه پیام کوتاه :30008996 آدرس:استان یزد-شهرستان بافق
 
 
>>لینک دوستان<<
.: شهر عشق :.
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
شیعه مذهب برتر
حسام بافق
بافق فردا
شکرآباد
محسن بافق
آهن شهر بافق
مبارکه بافق
پایگاه خبری سنگ آهن
درعصرمن بافق
روستای سنجدک بافق
هیئت قاسم بن الحسن بافق
منتظر بافقی
راه امام
انجمن وبلاگ نویسان بافق
هیئت جوانان بافق
اداره تعاون بافق
دیدبان بافق
قلم توتم من است
تعمیرات لکوموتیو بافق
ولیعصر قلعه بافق
وبلاگ عباس یزدانی
معلم کلاس پنجم-الف
بافق آباد
بافقیران
حواشی دبیرستان شاهدشهید رجایی بافق
وحدت بافق
آفتاب بافق
سراج
امید بافق
مسجد ولیعصر قلعه بافق
علی بافق
فناوری ورایانه امروز
بافق به روایت تصویر
عادل در بافق
هفت امامزاده
مشق پرواز
نظری بافق
روابط عمومی دانشگاه آزاد بافق
انجمن جوانان بافق
امامزاده حیدر بهبهان
دفتر حضرت آیت الله خامنه ای
حجت السلام شهاب مرادی
یوسف گم گشته
ققنوس بافق
آزاد
یا لثارات الحسین
هیئت امامزاده عبد الله بافق
آستان امامزاده محمد عابد اراک
اخبار بافق
حسین بن موسی الکاظم طبس
نشانی دیگر وبلاگ
آهستان
آستان مقدس پیر بفروئیه میبد
اوقاف استان یزد
سایت رسمی شهرستان بافق
خبرنگار محبوب کامران نجف زاده
سازمان اوقاف و امور خیریه
پایگاه خبری داور
امامزاده آقا علی عباس
امامزاده هلال بن علی
سایت امامزاده محمود (ع )خوانسار
آستان قدس رضوی
پایگاه اطلاع رسانى حضرت معصومه
صدا و سیما
یزد فردا
ریاست جمهوری
پایگاه استاد حسین انصاریان
آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
آستان صالح ابن موسی الکاظم
هیئت رزمندگان شمیرانات
سایت مذهبی صافات
دانشگاه آزاد اسلامی بافق
شرکت سنگ آهن ایران - بافق
هفته نامه افق کویر بافق
حسن ابراهیمی
شهید آوینی
فرهنگسرای مجازی بافق
بیت الرضا بافق
بسوی ظهور
معرفی امامزادگان وبقاع متبرکه
سایت امامزاده جعفر یزد
چراغ دستی
مسجد قبا بافق
استاد دانشمند
علمی - فرهنگی - آموزشی- مذهبی
هیدت دانشجوئی عشاق المهدی
ایران من
هنر بافق
هلال احمر بافق
ریگ نوردی بافق
شهرداری بافق
فرمانداری بافق
هواشناسی بافق
اوقات شرعی بافق
دیدنی های بافق
شرکت ذوب روی بافق
کلام نور
فتوبلاگ پیام های آسمانی
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<