سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، عبادت پیشه پاکیزه را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

هیئت آستان مقدس امامزاده عبد الله بن موسی الکاظم شهربافق


به گزارش امور فرهنگی امامزاده عبدالله (ع) بافق در مراسمی در حسینیه امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم (ع) بافق سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد گرامی داشته شد.

در این مراسم که امام جمعه شهرستان بافق ،مسئولین شهرستان ،نیروهای نظامی وانتظامی و بویژه مردم ولائی شهرستان بافق حضور داشتند حجت السلام والمسلمین حمید جیهانی از روحانیون حوزه علمیه قم به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت السلام والمسلمین جیهانی در صبحت های خود به احادیثی از امام محمد باقر (ع) پرداخت. وی در ادامه صحبت های خود ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد به ذکر خاطراتی از حضرت امام (ره) پرداخت.

وی در ادامه  به ویژگی های امام خمینی (ره) اشاره نمود. و بیان داشت که امام خمینی (ره) با تقوای خود و خلوص ساده خود توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی بر ساند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به پیروی از ولایت فقیه تاکید نمود . و افزود در حال حاضر باید تبعییت کامل از مقام معظم رهبری داشته باشیم . وی گفت در حال حاضر تنها موضع حق رهبری می باشد.

جیهانی گفت که جوانان ونوجوانان باید در حال حاضر باید با بصیرت خود دوست ودشمن را از هم تشخیص دهند . و نگذارند دشمنان با تهاجم فرهنگی آنها را از دین خارج نمود.

مدیحه سرائی و سخنرانی تنی چند از روحانیون دیگر شهرستان از دیگر برنامه های این مراسم بود



پایگاه خبری هیات ::: یکشنبه 90/3/15::: ساعت 11:26 صبح


به گزارش امور فرهنگی امامزاده عبدالله (ع) بافق بمناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر (ع) مراسم سخنرانی درصحن مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید.

در این مراسم که روز جمعه 13/0/1390همراه با اقامه نمازمغرب وعشاء با حضور مردم ولائی شهرستان بافق در جوار امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم (ع)برگزار گردید. حجت السلام والمسلمین ذاکری به ایراد سخنرانی پرداختند.

حجت السلام و المسلمین ذاکری در صحبت های خود راجع به احادیثی از امام محمد باقر (ع) در رابطه با اخلاق خوب ونیکو پرداختند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی شهر بافق در ادامه صحبت های خود ضمن گرامی داشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به ذکر خاطراتی از شخصیت حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و بر ضرورت احیای نماز اول وقت و ترویج فرهنگ حجاب تاکید نمود.



پایگاه خبری هیات ::: یکشنبه 90/3/15::: ساعت 11:22 صبح


با تشکر ار سازمان میراث فرهنگی وگردشگری استان یزد که سامانه مجازی گردشگری را طراحی نموده اند.

به اطلاع می رساند جهت زیارت مجازی از آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق بر روی آدرس لینک زیر کلیک نمائید.

http://virtual.yazdchto.ir/fa/cities/bafgh/scene/2/index.html



پایگاه خبری هیات ::: سه شنبه 90/3/10::: ساعت 10:36 صبح


یاد و خاطره هشت تن از شهدای عملیات بیت‌المقدس شهرستان بافق و دیگر شهدای فتح خرمشهر و 242 شهید این شهرستان طی مراسمی در روز پنجشنبه، پنجم خردادماه در صحن امامزاده عبدالله‌(ع) بافق گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت شهدای عملیات بیت‌المقدس، یادمان شهدای گرانقدر این فتح عظیم از سوی پایگاه مقاومت بسیج امامزاده عبدالله (ع) بافق در صحن آن آستان برگزار شد.

در این مراسم که نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه شهرستان بافق، فرماندار، خانواده‌های شهدا و جانبازان، مسئولان شهرستان، روحانیون و به‌ویژه مردم شهرستان بافق حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین «جوشقانیان» عضو هیئت ‌امنای مؤسسه روایت سیره شهدا به سخنرانی پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان در این مراسم به پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی‌(ره) اشاره کرد و افزود: با ایمان و توکل به خداوند متعال و با خون شهیدان عزیز این انقلاب اسلامی به‌پا خاسته است و ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

عضو هیئت ‌امنای مؤسسه روایت سیره شهدا به برخی از ویژگی‌های شهیدان اشاره کرد و اولین ویژگی شهیدان را دنیا‌گریزی آن‌ها خواند و اظهار کرد: شهدا هیچ‌گاه به دنبال تعلقات دنیوی و مادی نبوده‌اند.

 حجت‌الاسلام جوشقانیان:
شهدا با روحیه جهاد‌پذیری خود و با دست خالی و با کمترین امکاناتی و فقط با ایمان و توکل بر خدا توانستند در هشت سال دفاع مقدس از جان‌گذشتگی کنند

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: در چند آیه از قرآن تأکید شده است که شهدا زنده‌اند و آن‌ها از جان خود گذشتند که ما در آرامش و امنیت زندگی کنیم و همانطور که می‌دانیم با فداکاری این عزیزان حتی یک وجب از خاک کشور در دست دشمنان قرار نگرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان به ویژگی دوم شهدا یعنی ولایت‌مداری اشاره و بیان کرد: باید در همه مقاطع و در همه‌ مکان‌ها و همه زمان‌ها به ولایت پایبند بود تا دشمنان نتوانند چشم طمع به انقلاب و نظام اسلامی داشته باشند.

استاد مرکز تخصصی تبلیغ حوزه علمیه قم به ویژگی سوم شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا با روحیه جهاد‌پذیری خود و با دست خالی و با کمترین امکاناتی و فقط با ایمان و توکل بر خدا توانستند در هشت سال دفاع مقدس از جان‌گذشتگی کنند.

وی همچنین در پایان سخنان خود یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس به‌وِیژه هشت شهید شهرستان بافق را گرامی داشت و بر ادامه راه این عزیزان تأکید کرد.

همچنین، در ادامه این مراسم «حسین ندافیان» سرپرست فرمانداری بافق در سخنانی بر زنده ‌نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید کرد و پایان‌بخش این مراسم نیز با قرائت قرآن کریم توسط «حسینی» قاری ممتاز استان اصفهان، مدیحه‌‌سرایی «محمد‌جواد فتوحی» مداح اهل‌بیت(ع) و پخش کلیپ شهدا همراه بود.

یادآور می‌شود، امامزاده عبدالله بن‌موسی‌الکاظم‌(ع) از فرزندان بزرگوار امام موسی کاظم‌(ع) و برادر امام‌رضا‌(ع) است و بقعه آستان شریف ایشان در مرکز شهرستان بافق در فاصله 120 کیلومتری از مرکز استان یزد واقع شده است.



پایگاه خبری هیات ::: شنبه 90/3/7::: ساعت 9:42 صبح


در خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) وبنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق غرق در شور وشادی وشعف بود.

به گزارش امور فرهنگی آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق بمناسبت شب ولادت حضرت زهرا (س) مراسم جشن همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء در روز دوشنبه 02/03/1390 در صحن مطهر آن حضرت برگزار گردید. در این مراسم که با حضور مردم ولائی شهرستان بافق برگزار گردید . مداحان اهل البیت به مدیحه سرائی پرداختند.

همچنین در صبح روز ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) وحضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر همایش در حسینیه امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید . در این مراسم که جمعی از مردم ولائی حضور داشتند تنی چند از روحانیون شهرستان بافق نسبت به تبین ویژگی های اخلاقی حضرت زهرا (س) پرداختند . سخنرانان  ضمن گرامیداشت و تبریک میلاد حضرت امام خمینی (ره) برحفظ ارزش های دفاع مقدس و خون شهیدان  به ایراد سخنرانی پرداختند ویاد وخاطره شهداء عملیات بیت المقدس را گرامی داشتند. مدیحه سرائی از دیگر این برنامه ها بود.

لازم به ذکر است در روز سه شنبه 3/3/1390 بعد از اقامه نماز مغرب وعشاء هم مراسم مدیحه سرائی و قرائت دعای توسل در صحن مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید.

یادآور می شمود آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم (ع) از فرزندان بزرگوار امام موسی کاظم (ع) و بردار امام رضا (ع) می باشد و بقعه این مکان شریف در مرکز شهرستان بافق در فاصله 120 کیلومتری از مرکز استان یزد واقع گردیده است.



پایگاه خبری هیات ::: چهارشنبه 90/3/4::: ساعت 1:8 عصر


پایگاه مقاومت بسیج حضرت امامزاده عبدالله‌(ع) بافق با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و امام‌جمعه شهرستان بافق و دیگر مسئولان و بسیجیان این شهرستان روز اول خردادماه در آستان امامزاده عبدالله(ع) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امامزاده عبدالله(ع) بافق ساعت 9 روز یکشنبه، اول خردادماه در صحن آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله‌(ع) بافق برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار «الله‌دادی» فرمانده سپاه الغدیر یزد به همراه دیگر مسئولان و بسیجیان بقعه متبرک حضرت عبدالله بن‌موسی‌الکاظم‌(ع) را زیارت کرده و سپس با حضور بر کنار مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و غبارروبی این مزارها با شهیدان تجدید عهد و میثاق کردند.

در ادامه این مراسم سرهنگ «باقیان» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق طی گزارشی چگونگی تشکیل این پایگاه را ذکر کرد و گفت: با توجه به مرکزیت این بقعه در سطح شهر و دارا بودن امکانات این مکان مقدس می‌تواند جایگاه خوبی برای مباحث فرهنگی و سیاسی باشد.

در ادامه الله‌دادی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در سخنان کوتاهی از تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان امامزاده عبدالله(ع) و ناحیه مقاومت بسیج بافق تقدیر و تشکر کرد و در سخنانی اظهار کرد: وجود این مکان‌ها باعث اثر‌بخشی و پویا‌نمایی در بین مردم به‌ویژه نسل جوان می‌شود و گاهی از این کانون‌های مذهبی مردان و زنان تاریخ‌ساز به‌پا می‌خیزند.

وی همچنین نسبت به تشکیل حلقه‌های طرح صالحین در این مکان مقدس اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی باید در این امکان بیش از بیش با همکاری دیگر نهاد‌ها توسعه یابد.

یادآور می‌شود، آستان امامزاده عبدالله بن‌موسی‌الکاظم‌(ع) از فرزندان بزرگوار امام‌موسی کاظم‌(ع) و بردار امام‌رضا‌(ع) است و بقعه این مکان شریف در مرکز شهرستان بافق در فاصله 120 کیلومتری از مرکز استان یزد واقع شده است.



پایگاه خبری هیات ::: دوشنبه 90/3/2::: ساعت 10:32 صبح

<      1   2      

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 40
کل بازدید :255766
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
پایگاه خبری هیات
این سید جلیل زآل پیمبر است نوردو دیده موسی بن جعفر است وبلاگ خبری و فرهنگی و مذهبی هیئت عزاداران آستان مقدس امامزاده عبد الله بن موسی الکاظم (ع) شهرستان بافق امامزاده عبدالله از فرزندان بزگوار امام موسی کاظم (ع) می باشند ایشان در روز 12 ربیع الاول سال 142 ه.ق در مدینه بدنیا آمدند و در چهارم ماه رجب تنها بعد از128 روز از شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به دست عوامل عباسیان به شهادت رسیدند و مدفن ایشان در مرکز شهرستان بافق در استان یزد واقع گردیده است. و لذا به دلیل عرض ارادت به ساحت این امامزاده واجب التعظیم هیئت عزاداران آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق در سال 1375 راه اندازی گردید تماس با هیئت عزاداران آستان مقدس: سامانه پیام کوتاه :30008996 آدرس:استان یزد-شهرستان بافق
 
 
>>لینک دوستان<<
.: شهر عشق :.
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
شیعه مذهب برتر
حسام بافق
بافق فردا
شکرآباد
محسن بافق
آهن شهر بافق
مبارکه بافق
پایگاه خبری سنگ آهن
درعصرمن بافق
روستای سنجدک بافق
هیئت قاسم بن الحسن بافق
منتظر بافقی
راه امام
انجمن وبلاگ نویسان بافق
هیئت جوانان بافق
اداره تعاون بافق
دیدبان بافق
قلم توتم من است
تعمیرات لکوموتیو بافق
ولیعصر قلعه بافق
وبلاگ عباس یزدانی
معلم کلاس پنجم-الف
بافق آباد
بافقیران
حواشی دبیرستان شاهدشهید رجایی بافق
وحدت بافق
آفتاب بافق
سراج
امید بافق
مسجد ولیعصر قلعه بافق
علی بافق
فناوری ورایانه امروز
بافق به روایت تصویر
عادل در بافق
هفت امامزاده
مشق پرواز
نظری بافق
روابط عمومی دانشگاه آزاد بافق
انجمن جوانان بافق
امامزاده حیدر بهبهان
دفتر حضرت آیت الله خامنه ای
حجت السلام شهاب مرادی
یوسف گم گشته
ققنوس بافق
آزاد
یا لثارات الحسین
هیئت امامزاده عبد الله بافق
آستان امامزاده محمد عابد اراک
اخبار بافق
حسین بن موسی الکاظم طبس
نشانی دیگر وبلاگ
آهستان
آستان مقدس پیر بفروئیه میبد
اوقاف استان یزد
سایت رسمی شهرستان بافق
خبرنگار محبوب کامران نجف زاده
سازمان اوقاف و امور خیریه
پایگاه خبری داور
امامزاده آقا علی عباس
امامزاده هلال بن علی
سایت امامزاده محمود (ع )خوانسار
آستان قدس رضوی
پایگاه اطلاع رسانى حضرت معصومه
صدا و سیما
یزد فردا
ریاست جمهوری
پایگاه استاد حسین انصاریان
آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
آستان صالح ابن موسی الکاظم
هیئت رزمندگان شمیرانات
سایت مذهبی صافات
دانشگاه آزاد اسلامی بافق
شرکت سنگ آهن ایران - بافق
هفته نامه افق کویر بافق
حسن ابراهیمی
شهید آوینی
فرهنگسرای مجازی بافق
بیت الرضا بافق
بسوی ظهور
معرفی امامزادگان وبقاع متبرکه
سایت امامزاده جعفر یزد
چراغ دستی
مسجد قبا بافق
استاد دانشمند
علمی - فرهنگی - آموزشی- مذهبی
هیدت دانشجوئی عشاق المهدی
ایران من
هنر بافق
هلال احمر بافق
ریگ نوردی بافق
شهرداری بافق
فرمانداری بافق
هواشناسی بافق
اوقات شرعی بافق
دیدنی های بافق
شرکت ذوب روی بافق
کلام نور
فتوبلاگ پیام های آسمانی
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<